5 September 2008

SINGLE INFINATEZ & T-SHIRT BBKK.- aKu DaH DapaT

Hahaha...Thank you Angak...setelah kesekian lamanya kita dealing sama tu T-Shirt akhirnya aku dapat juga..heheh...aku mau yang warna itam juga ah......hehehe...Thanks to Alvin@ Defoo..for the beautiful single from Infinatez...you are such a bright and a young talented guy. Well-done! Bravo! We will continue to support you in your future endeavour and God bless.


"T-shirt sama cd...tu cd c Defoo ada sign lagi tu...." Wah...c Leo ingat dia punya cd sajalah yang ada cop mohor..hwahwahwa....


Aku yang tersenyum lebar, selebar lautan Pasifik dan sedalam lautan Atalantik..hahahha...



Penantian yang sekian lamanya kini terubat...cheh wah....T-shirt BBKK dan Single Infinatez yang paling berharga ini..huhu...Thank you again Vin...Angak (Mr. delivery guy) ....


Uiina...ini original tau..ada tandatangan tu...inda ko bangga!!! Hehehe.....

Wow....siap dengan original signature lagi ooo....

Thank you Infinatez!!! Aku akan pastikan yang aku sentiasa " Ada Masa " untuk mendengar lagu-lagu hangat ini...



Hehehehe...selepas dapat saja T-shirt tu..apa lagi aku pun sibukla posing kluar semua skill..hehehe.. nice I love the T-shirt....siap posing sama cd single Infinatez lagi ne...heheh..Thank you Alvin...really appreciate it

4 comments:

defoo said...

hahahaha!! dpt juga ko akhirnya kan ^_^ ba nnt kluar jln2 jgn ko x pki kio. thanx for the support bro!!

Tompinai paladius @ NiT said...

Hi there...anytime..bro..friendship starts with a strong foundations, let us now develop a beautiful friendship in a circle of friends...:))

Boy said...

yes im very very sure hehe

Tompinai paladius @ NiT said...

Wah sukung ko ah tanakvagu..bagus..bagus...hehehe...
marila kita menjadi kawan2 yang terbaik di antara kawan2 kita yang baik baik..heheh..